maanantai 4. kesäkuuta 2012

Me myself is back in business...

Mä en tiedä mitä on tapahtunut tai miksi... Tai no, saattaa mulla olla siitä aavistus, mun aivot kun ei ole luotu odottamaan loputtomiin mitään ja kun saa asioita selväksi niin on helpompi hengittää. Mutta siis jokatapauksessa, viimeisen viikon mulla on taas ollut pikkuhiljaa oma itseni-olo. Päivä päivältä enenevässä määrin. Mulla kulkee henki ja on kevyehkö olo =) Kesä on täällä ja elämässä ei varsinaisesti mitään vikaa. Itseasiassa pohjimmiltaan mun elämä on hyvää. Tiedossa mahtava kesä, kivaa tekemistä, ihania ihmisiä ja menoa ja meininkiä. That suits me, perusluonne kun ei kestä kotona istumista ja himmailua! Siinä hajoaa pää, mä tartten elämää!!!!

Tänään mä heräsin auringonpaisteeseen! Mulla on lapset kotona ja ajateltiin tällä viikolla tehdä piknikkiä vaikka Suomenlinnaan jonain iltana. Koska vaikka äiti istuu konttorilla päivät pitkät niin lapsilla on kuitenkin kesälomaa ja on kiva tehdä kaikkea yhessä. Ja eiköhän me muutakin keksitä, toivottavasti kelit on hyvät että voi olla ulkona! Meidän lähellä on ihana puistokin missä voi oleilla, löytyy aurinkotuoleja yms. Että eiköhän sielläkin tule tänä kesänä aikaa vietettyä!




Keäs on kyllä maailman parasta aikaa!!! Eipä tässä muuta, palaillaan taas... Hyvää kesää kaikille,

XOXO, Minä, ihan itte =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti