torstai 11. lokakuuta 2012

Waiting for the winter wonderland...

Syksy on jo ikävän pitkällä, tänään ilmassa tuoksui ihan selvästi talvi! Vaikka myönnettäköön, ensimmäistä kertaa elämässäni musta on kiva kun talvi tulee =D Pitkät pimeät aamut ja illat, kynttilän valo, (ja ainakin toivottavasti) lumihanget... Ehkä se johtuu siitä, kun viime talvi jäi niin lyhyeksi itsellä ton reissun takia. Kunhan ei olisi sellanen ihan täyttä räntää oleva talvi, ilman yhtään lunta. Ja keväällä kun tulisi ihanat auringonpaisteet jotka kimaltaisi hangella, se on sellanen talvi että olisi aika jees.

Tätä syksyä olen yrittäny kaikkeni mukaan piristää kaikella sillä millä voi. Olen polttanut kynttilöitäkin niin, että ihme ettei ole kattokin mustana noesta =D


Auton ikkunasta loisti tällanen auringonlasku kun yks päivä ajelin Sellosta kotiin. Vaikka välillä on tuntunut että IHAN koko ajan sataa, niin onneksi on kauniitakin syyshetkiä mahtunut mukaan. Ja punaviini on jotain joka ei kesäaikaan maistu. Syksyllä taas on mukava ottaa lasillinen juustojen kyytipojaksi. Mä siis yritän etsiä tästä vuodenajasta hyviä puolia, jos ette satu huomaamaan ;)




Ja toisaalta mä rakastan kynttilöitä, ne ei oikeen Suomen talvessa toimi. Se on ihan eri juttu siellä Thaimaassa kun yöt on kuumia mutta pimeitä. Joten onhan tässä syksyssäkin hyviä puolia... Kun oikeen etsii =D

Talvi saa siis tulla, ainakin mun puolesta. Ja ennen sitä toivotaan kuulaita, kirpeitä ja aurinkoisia päiviä tähänkin syksyyn. Palaillaan taas =)

XOXO
Minä itte

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti