perjantai 4. tammikuuta 2013

Haastetta pukkaa, ja postuksia muutenki urakalla tiedossa ku vihdoin ehtii =)

SÄÄNNÖT:
1. Jokaisen haastetun täytyy kertoa 10 asiaa itsestään.
2. Heidän täytyy vastata 11 kysymykseen, jotka haastaja on esittänyt.
3. Heidän täytyy keksiä 11 kysymystä bloggaajille, jotka aikovat haastaa.
4. Heidän täytyy valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa, ja merkitä heidät omaan haastepostaukseen. (Tai edes jonkin verran)
5. Ilmoita haastetuille.
6. Haasteen esittänyttä ei voi haastaa uudestaan.
 
 
10 FAKTAA MINUSTA:
*Olen sydämessäni hevostyttö, nyt, aina ja ikuisesti, vaikka viimeaikoina en talleille ole ehtinytkään. Mutta aina kun näen hevosia tai ratsastajia jossain pääsee kaihoisa huokaus
*Rakastan vanhoja nukkavieruja tavaroita ja asioita, vaatteita, kodintekstiilejä, taloja jne. Aika harvoin mikään uusi tavara saa minua hihkumaan riemusta, mutta hyvä vintage/retrolöytö kylläkin
*Olen perusoptimisti, jonka mieliala aika harvoin pysyy kauaa pakkasen puolella. Viimeistään seuraavaksi päiväksi yleensä palaa iloinen mieli.Ja perusonnellisuus, tilanteessa kuin tilanteessa =)
*Mä rakastan kesää ja aurinkoa! En ole koskaan vielä mistään löytänyt säätä joka olisi "liian kuuma"
 
* Mä olen hirvittävän huoleton ja huolimaton monessa asiassa. Aina on kaikki hukassa tai vähintään hukan vieressä... Tai jemma nimisessä paikassa ja se hukassa.
*Mä rakastan sitä tunnetta kun lentokone irtoaa maasta ja tietää olevansa matkalla jonnekkin kauas... Vaikkei olisi menossa sen kauemmas kun johonkin keskieurooppaan. Se on vaan mieletön fiilis!
*Mä en osaa tehdä mitään käsitöitä. En siis yhtään mitään, piste.
*Mulla ei ole varsinaisesti lempiväriä vaan tykkään melkein kaikista väreistä. Paitsi niistä mistä en tykkää =D
*Mun elämä ei ole kaiken kaikkiaan mennyt yhtään niinkun lapsena ja nuorena ajattelin. Mutta just nyt mun elämässä on ihan kaikki palaset täydellisesti kohillaan!
*Mun lempileffa on Tuulen viemää jonka olen nähnyt valehtelmatta noin 150 kertaa. Rhett Butler on ihana <3 ;)

KYSYMYKSET:
 
1. Pidätkö päiväkirjaa? Epäsäännöllisen säännöllisesti. Olen pitänyt 8 vuotiaasta asti
2. Meikkaatko joka paikkaan? En läheskään. Mutta nykysin paljon useempaan paikkaan kuin ennen
3. Kuka on suosikkisi fiktiivisistä hahmoista ja miksi? Onpa vaikea kysymys... En oikeesti osaa vastata tähän... Ellei sitten toi Rhett Butler, mies jolla on selkärankaa ja uskollisuutta vaikka muille jakaa vaikkei haluakkaan näyttää sitä muille.
4. Mitä taide on sinulle? Sanoja
5. Jos saisit valita minkä tahansa ammatin maailmassa, minkä valitsisit ja miksi? Ööööö, nää on vaikeita!
6. Paras matkakohde? Näitäkin on monta... Mutta tähän astisista ehkä Gambia. Afrikan värit, tuoksut ja elämänmeno ovat lumoavia
7. Oletko koskaan voittanut mitään kilpailua? En
8. Parhain kesämuisto? Näitäkin on monta, mutta tältä kesältä varmaankin Lohjan rantajamit ja sen jälkeinen mökkeily <3
9. Mitä on typeryys? Sellaista mitä ei jaksa kuunnella eikä katsella
10. Jos saisit soittaa yhden puhelun kenelle tahansa, julkkiksille, poliitikoille, ihan kenelle vaan, niin kenelle soittaisit ja mitä sanoisit? Saako olla kuollut julkkis =D Kun kerran mielikuvituksella leikitään... Eli Elvikselle soittasin ja kertosin et ei ole tullut ketään hänen verosta laulajaa
11. Miksi bloggaat? Pirruuttani :P




En nyt haasta ketään kun en niin montaa blogiakaan seuraa, mutta tällanen =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti