torstai 20. kesäkuuta 2013

Vain elämää ei sen enempää

Onpas täällä blogissa tullut pidettyä hiljaiseloa! Jotenkin ei ole ehtinyt tänne päivitellä asioita, kun elämä on soljunut vaan eteenpäin. Täällä "uudessa" kodissa viihdytään edelleen paremmin kuin hyvin, ja puutarhakärpänenkin on puraissut. Ja se mikä hulluinta, musta on tullut kotihiiri!!! Siis minä, joka ei ennen niin kauheasti kotosalla viihtynyt, aina oli menoa sinne ja tänne ja elämää ympärillä. Ja nyt mua ei meinaa saada täältä minnekkään! Mä taidan ensimmäistä kertaa aikuisiälläni olla pisteessä, jossa yksinkertaisesti viihdyn ja olen onnellisimmillani. Nautin elämästä, enkä kaipaa muuta. Hyvä näin, mä rakastan mun elämää <3

Edessä on kesää vielä vaikka kuinka ja paljon. Meidän maailman rumin makkari on edelleen maailman rumin, ja voi olla että jääkin syksyyn sen parantaminen. Nyt pitää meinaan saada piha ja terassi kuntoon! Meiltä löytyy onneksi suhteellisen valmis piha, istutukset sun muut kaipaa vaan vähän hoitoa, se riittää. Salaattia, retiisiä ja yrttejä on tullut istuteltua, samoin iso kasa orvokkeja. Omenoiden, viinimarjojen, karviaisten ja vadelmien kypsymistä odotellaan... Tässä vähän tän kesän tunnelmia (suurin osa fb:ssä jo olleita, ja laatu kännykkälaatua... Kylä mä vielä sen kamerankin saan hankittua!!!)






Että näin, tässä nää sitten olikin :D Mä en siis ole muistanut edes valokuvata! No, tänään saan terassikalusteita jo vähän tuohon pihalle, joten lupaan ottaa kuvia sitten kun terassi alkaa olla kunnossa!

XOXO  mie ihan itte

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti