perjantai 2. maaliskuuta 2012

Kiire pitkästä laiskottelusta =D

Huhhei, kotimaassa oltu jo useempi viikko! Ja ollut niin kamala kiire, ettei ole tännekkään yhtään ehtinyt päivittää kuulumisia. Kolme kuukautta meni viimekädessä ihan hirvittävän nopeesti. Yhtään ei harmita että tuli lähdettyä, jokainen hetki siellä kaukana oli sen arvoista. Selvisi talvesta ilman kaikkein pimeintä kautta eikä tarvinnut kärsiä niistä pahimmista pakkasistakaan. Ja se lämpö! Sitä on ollut jo ikävä, kun täällä on tullut lunta melkein joka päivä ja kuitenkin sää enimmäkseen pysyy pakkasen puolella. Paitsi pari päivää sitten kun aurinko paistoi lähes pilvettömältä taivaalta ja tuntui, että on jopa mahdollista että Suomessakin vielä kesä jossain vaiheessa tulee =)

 Töissä on joutunut nyt paiskimaan hommia ihan tosissaan. Vaikka reissun aikanakin töitä tuli tehtyä ei se ole sama kun istua konttorilla niitä tekemässä. Mutta itseasiassa niin hullua kun se ehkä onkin, mä olen nauttinut jopa tästä työnteosta! Mä ihan oikeasti pidän työstäni, töihin menee aamulla mielellään vaikka muodon vuoksi täytyykin rutista =D Ja vaikka Suomessa tosiaan oltu vasta se pari viikkoa niin asiat on ehtineet mennä hirveetä kyytiä eteenpäin! Saatiin uusi asuntokin, joten kuukauden päästä nukun ensimmäisiä öitäni Espoolaisena. Saa nähdä mitä siitäkin tulee... Mutta ton reissun aikana minussa kypsyi vaan ajatus, että mä haluan muutosta elämääni. Koko ikäni asustanut suunnilleen samoilla seuduilla ja nyt jo monta vuotta maaseudulla. Joten ajattelin nyt sitten kokeilla kaupunkiasumista. Ja pohdittuani tarkkaan eri paikkoja päädyin Espooseen jo ihan töidenkin takia. Jos ei siellä viihdy, niin pääseehän sieltä sitten pois. Jotenkin oon aina ajatellut, että olen maaseutuihminen enkä ikinä muuta kaupunkimaisemiin. Ja toisaalta mä rakastan niitä maisemia joita täällä kotimatkan varrella on, peltoja ja metsiä ja taloja siellä täällä. Silti kerrostalon helppous tällä hetkellä houkuttaa uskomattoman kovin =D Jos olisi joku joka tekisi lumityöt ja raskaimmat pihanraivaustyöt niin asia olisi ihan eri. Mutta kun yksin olen niitä hommia tekemässä niin parveke on ihan hyvä vaihtoehto puutarhaksi =)

Jonkun ihme liikuntakärpäsen puremankin olen onnistunut saamaan... Olen alottanut meinaan jumpassa käymisen ja kuntopyörän polkemisen. Jospa peruskunto tästä pikkuhiljaa kohoilisi, niin ei olisi mitään valittamista.

Tällaisia löpinäkuulumisia tällä kertaa =) Jospa se kesäkin sieltä ennen pitkää tulisi... Ihanaa olla kotona, vaikka seuraava seikkailu jo alkavina suunnitelmina polttelee takaraivossa. Ehkä minua ei ole tarkoitettu pysymään paikoillani! Mutta toistaiseksi nautin ystävien seurasta ja siitä, että omat tavarat ja elämä on taas läsnä. Ja ystävät, oi että teitä oli ikävä siellä kaukana =) Mutta tältä erää nyt hyvää yötä ja palaillaan ihanaiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti