torstai 29. joulukuuta 2011

Oh it's good to be home... Mä en taida olla suurkaupunki-ihminen =D

Bangkokissa käyty! Ihan mielettömän sekasortonen, savusumun täyttämä kulutusmekka. Kauppakeskuksia toisensa jälkeen, jokainen edellistä isompi. Ja sitten toisaalta loistavaa ruokaa moottoritiesiltojen alla bussivarikolle yöksi pystytetyssä katuravintolassa. Siis ihan mieletön paikka, jossa ehdottomasti kannatti käydä. Mutta mä olen ilonen että oon taas takaisin Hua Hinin kodin rauhassa, jossa ilma on melkosen paljon hengitettävämpää ja ympärillä tilaa ja muutakin kuin betonia. Tämä todisti sen, ettei musta koskaan tule suurkaupunkilaista =D Kaksi päivää, ja mä olen totaalisen uupunut siihen jatkuvaan kohinaan ja huonoon ilmaan. Ja vähän sanattomaksikin se veti, tässä siis kuvia kaaoksesta :D










Että sellaista tällä kertaa =) Bangkokissa oli silti ihan mukava käydä, varsinkin kun reissun sai tehdä ystävien kanssa. Ja kaiken lisäksi näki edes yhden illan ja muutaman oluen verran hyvää ystävää Suomesta! Voi että teitä onkin ollut ikävä! No, eipä tässä muuta tähän hätään, palaillaan taas =) Ja öitä kaikille, täällä jo yö pitkällä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti