maanantai 23. huhtikuuta 2012

KEVÄT! Need I say more???

Aurinko!!! Voi että mä olen odottanut tätä siitä asti kun Thaimaasta kotiuduin, että alkaisi kunnolla Suomen ihana, aurinkoinen kevät. Ja nyt on ollut kaksi todella lämmintä päivää ja auringonpaistetta, eilen jopa pääsi grillailemaan kun kävin kynsihuollossa serkulla maalla. Toinen kevään varma merkki oli myös tossa edellisessä lauseessa. Tuntuu olevan joka keväinen juttu että laitan rakennekynnet! Jotenkin aina talvi menee silleen, ettei niitä tarvitse tai kaipaa, mutta kun kevätaurinko alkaa pilkahdella niin omat lyhyet ja lohkeilevat kynnet ei vaan  yksinkertasesti enää kelpaa. On pakko saada kynsiin väriä, pituutta ja dramatiikka, vasta sitten tuntuu, että kevät taitaa olla tulossa. Hullua, mutta jokakeväistä...


Webbikameralla otettu kuva, joten pahoittelut laadusta, mutta mä niiiiin tykkään näistä kynsistä! Seuraavalla kerralla sitten varmaan jotkut kesäisemmät, vaikkapa keltasta joihin upotetaan limenviipaleet? Voisi toimia!

Kesää odotellaan jo kovasti, tänään vuokrasin kesämökinkin viikoksi. Huolimatta siitä tosiasiasta että mä olen ihmeekseni huomannut viihtyväni taas pitkästä aikaa kerrostalon asukkina ihmisten keskellä, niin kesällä kaipaa vähän sitä "maalaiselämää". Enkä mä sano, ettenkö siihen joskus vielä palaisi ihan kunnollakin, siis asumaan maalle. Mutta tällä erää tää asumismuoto juuri täällä tuntuu kumman omalta. Hetkittäin käynyt mielessä, että mihin se minä on kadonnut? Se, joka tykkäsi asua maalla, tykkäsi siitä ettei niitä ihmisiä niin ollut siinä ympärillä, ei koskaan enää halunnut palata betoniviidakkoon... Mä olen kummasti kadottanut sen jonkun palan itsestäni viime aikoina! Mutta kai se on muutosta, ja muutos on välttämätöntä, ilman sitä kaikki vaan jämähtäisi paikalleen! Ja joskus tulee elämäntilanteita että muutos vaan on pakollista itsensä takia. hyvähän se sitäpaitsi on, että tehty muutos tuntuu hyvältä!

Hyvää kesän odotusta kaikille! Mä lähden nyt laittamaan itseäni unille, viime viikkoisen flunssan jäljiltä vielä vähän puolikuntoinen olo! Nähdään taas, ihanaiset <3

2 kommenttia:

  1. minä ainakin tykkään, että muutit pois maalta, nyt oot lähempänä ;) ja ihanat kynnet!

    VastaaPoista
  2. No juu, se on kyl hyvä puoli =) Ja kuten sanottua, mä kummasti viihdyn täällä!! Kiitos, mä kans tykkään kynsistä!

    VastaaPoista