keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

"why do you always insist on taking the hard road?" and summerdreaming

Someone once asked me "why do you always insist on taking the hard road?" I replied "why do you assume I see two roads?"

Palataan siis lempi aforismeihin ja lainauksiin netistä, tällä kertaa suomeksi, kun se kuitenkin on mulle luontevampi kieli kirjottaa. Tässähän sitä toisaalta on taas jonkunlaista teemaakin blogille pitkästä aikaa. Kun matkustelua koskevat jää tässä vähän vähemmälle, johtuen siitä tosiasiasta, että viime talven upea reissu veti budjetin sellaiseksi että nippanappa risteilemiseen on täksi kesäksi rahaa =D

Jotenkin toi yllä oleva lainaus kolahtaa meikäläisen elämään ja katsantokantaan liiankin kovaa. Mä menen aina ja kaikkeen sitä vaikeinta mahdollista tietä. Joo, voi olla että olemassa olisi helpompikin tie... Mutta ei, mun on aina pakko puskea sieltä ryteikön kautta. Ja sitten huomaan aina olevani enempi tai vähempi pulassa. Tai ainakin satuttaneeni itseni taas kerran. Joku voisi kutsua sitä terveen itsesuojeluvaiston puutteeksi, mikä toki saattaa pitää paikkansakin. No, toivottavasti ihmiset mun elämässä jo tuntee ja hyväksyy, koska en osaa muuksikaan muuttua. Kaipa se niinkin on, että ne jotka hyväksyy ja ymmärtää tätä kummallista luonnonlasta pysyy, muut lähtee mun elämästä litomaan ennemmin tai myöhemmin. Mutta tosiaan kolahti tämä. Pitäisi ehkä opetella menemään joskus sitä tasasta ja helppoakin reittiä määränpäähänsä, tai ainakin oppia muistamaan et sellainenkin reitti on olemassa...

Kesä lähenee... Mä niin elän toivossa että se on hyvä ja lämmin kesä, täynnä aurinkoa, ystäviä ja huoletonta elämää. Päätin että tästä tulee mun elämäni kesä! Mä en murehdi mistään vaan elän hetkessä ja nautin vapaudestani. Lapset on ensimmäistä kertaa kokonaisen kuukauden isällään ja mitä kaikkea siinä kuukaudessa ehtiikään tehdä! Ja toisaalta lastenkin kanssa ehtii vaikka mitä ja vähän päälle. Mä toivon että mun kesä näyttää tältä:







Näitä haaveillen flunssakin selätetään nopeammin, on niin tukkoinen ja kipeä olo, että töistäkin oli pakko lähteä kesken päivän... Hatsuuuh, ja kesän odotuksia kaikille palleroisille, kuullaan taas <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti